Orange eksperymentuje z grafiką 3D i sztuczną inteligencją

Jeden z największych telekomów postanowił zabrać nas 20 lat w przyszłość.
::Tutaj:: możemy porozmawiać z samym sobą z przyszłości. Warto?
Pomysł na kampanię nawet ciekawy i widać, że agencja przygotowująca kampanię stanęła przed dużym wyzwaniem, a efekty jej pracy mogą sprawdzić internauci w języku angielskim, francuskim i polskim.

Jak to działa? Wystarczy zamieścić zdjęcie twarzy, by program przekształcił je w wersję trójwymiarową, dodając efekty starzenia. Z tak przygotowaną postacią możemy „porozmawiać” – wykorzystując mikrofon lub okno czatu.
Sztuczna inteligencja może opowiedzieć nam, jak w przyszłości będą wyglądały niektóre usługi i jak technologia zmieni nasze życie. Niestety powyższe tematy są jedynymi interesującymi naszego wirtualnego „ja” i raczej nie dowiemy się niczego spoza innych dziedzin.
Warto? Jeśli macie chwilę wolnego czasu, czemu nie. Poza tym, narzędzie generujące podobiznę z przyszłości nieźle sprawdza się przy robieniu karykatur.
Co ciekawe, wygląda na to, że narzędzie powstało w 2014 roku, ale dopiero teraz zyskało na popularności dzięki „wykopaniu” go na portalach społecznościowych.

Miłej zabawy: Jak będziesz wyglądać za 20 lat?

Źródła: tomaszek63.plOnet, Orange.